vrijdag 6 april 2018

Ouderwetse rijststomer kopen

Mijn buren en ik zijn heel erg blij met de ouderwetse wokring. Waterpan (onderste pan) heeft doorsnede 23cm en hoogte. Vergelijk goedkope, leuke woonaccessoires van de beste merken in alle hippe stijlen Bekijk aanbiedingen en bestel online voor de laagste .

Stomer, stoompan, (bamboe) stoommandje, stoommachine, steamer,. Niets mis met een ouderwetse pan met water. Goedkoop rijstkokers kopen of een RVS rijstkookpan bestellen doe je hier.


Ik heb spijt dat we de oude rijstkoker weg hebben gedaan.

Ik heb een rijststomer, BK, emaille gewolkt, kleine maat. Ik weet het, een electrische is schoner, eenvoudiger, makkelijker enz. Keukenmachine-kopen-Welke-keukenmachine-zal-ik-kopen-en-.

Hmmmm, ik heb ook wel eens zitten twijfelen over een rijstkoker maar weet nu dat ik die niet ga kopen! Balinees houtsnijwerk Oude man met sirihvijzel. Als dat niet lukt ,kunt je nog gewoon bij ons toko kopen ! Note: Als je rijst stoomt in een ouderwetse stomer, zo eentje met water in de onderste pan, moet je . Het kan op de ouderwetse manier bereid worden, maar het beste is om rijst te koken in een rijstkoker, oftewel rijststomer. Ik heb vandaag een stoompan gekregen, maar ik weet niet waar ik leuke, lekkere recepten vandaan kan halen. Ja , dat is de oude 'hooikist' methode, die is ook oeroud en buitengewoon.


Je kunt ook in de Toko een bamboe opzet stuk kopen, dan maak je van je pannetje . Voor lemper doe ik het op de ouderwetse manier. Een rijstkoker zou ik persoonlijk niet zo snel kopen. Likbits, Mini Suiker Lolly met vruchten smaak per zakje.


Thuiswinkel Waarborg Label trust Ecommerce Europe Veilig kopen bij BK. Heb je een ouderwetse rijststomer, dan overscheppen en nog zo'n min na stomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts