donderdag 12 april 2018

No frost diepvries ijsvorming

Ik heb een no Frost van Beko, erg blij mee en geen ijsvorming! Het kan voorkomen dat een No Frost vriezer toch nog handmatig ontdooit moet worden. Dit zou echter slechts 1x per jaar moeten gebeuren.

Ijsvorming onderin in vriesgedeelte - Forum - Koelkasten. Dan gaat het ijs door de wand heen,maar dat gebeurt niet zo vaak, maar het zou kunnen. Gewoon de hele zaak ontdooien,en dan opnieuw aanzetten.


Heeft u een Samsung No-Frost koelkast gekocht?

Die van haar heeft tot nu toe geen ijsvorming. Overtollig ijs in de vriezer ontstaat doordat watermoleculen in de lucht vastvriezen aan de koude delen. Tsja, ik heb een no-frost vriezer gekozen bij aanschaf. Mijn diepvries geeft periodiek temperatuur alarm. Bij No Frost-modellen kan er ijs op de verdampingscel van de vriezer aanvriezen en een goede luchtcirculering verhinderen.


Bij Frost Free-producten is bovendien een ventilator in de behuizing. IJsvorming in een vriezer komt altijd door vochtige lucht die de vriezer binnendringt. De temperatuur in de vriezer is te hoog en de diepvriesproducten ontdooien.


Samsung koelkasten zijn voorzien van No Frost Technologie.

We hadden ook even daarvoor ijs verwijderd uit de vriezer, dus daar. Nu moet ik wel toegeven dat onze koelkast en diepvries wel intensief gebruikt worden. Kan ik mijn diepvrieskast in een onverwarmde ruimte plaatsen? Is het normaal dat er water- of ijsdruppels op de achterwand van mijn koelkast zitten?


Download hier gratis uw Liebherr CNesf 30Comfort NoFrost handleiding. Er kan ijsvorming op de verdamper zitten, deze zit bovenin de diepvries. De vriesvak maakt snel ijs aan en kast lekt water. Bij mijn no frost Bosch diepvrieskast (GSN24V01)gaat het alarm de laatste dagen.


Het is een no frost koelkast, dus ijs is er nooit geweest. Ik heb het ijs er uit geblazen met een compressor. De luchtcirculatie gaten van het No-Frost systeem aan de.


Een no frost systeem haalt al het vocht uit de lucht in de vriezer, waardoor er geen ijsvorming ontstaat. Ik wist dat er in het vriesgedeelte een dikke laag ijs was ontstaan de afgelopen maanden, zo erg dat de onderste la niet meer open kon. Al sinds mijn aankoop van deze no-frost diepvriezer al problemen.


Nu kan de diepvries natuurlijk worden ontdooi in de hoop dat het probleem daarmee is verholpen. Ik zou in eerste instantie de vriezer ontdooien; zit daar niet erg veel ijsvorming ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts