vrijdag 18 mei 2018

Perilex stekker

Het Perilex-stekkersysteem – bestaande uit contactstoppen, contactdozen en koppelcontacten (contra-stekkers) – kennen twee uitvoeringen van stroomsterkte. In de keuken wordt dan een Perilex wandcontactdoos gemonteerd. Aan de kookplaat of het fornuis komt dan een Perilex stekker (contactstop).

Berichten over Perilex aansluiten geschreven door Leo Smit. Perilex stekkers, stopcontacten en wandcontactdozen. Recht, haaks, inbouw, opbouw, 16A en 25A.

Nu tijdelijk korting op Perilex stekkers en . Heeft u een nieuwe mechanische ventilator aangeschaft met een perilex stekker en werkt deze niet op uw huidige perilex wandcontactdoos . Bij de aansluiting van de perilex stekker van het fornuis in de perilex stopcontact moeten de fase, nul en aarde exact met elkaar overeenkomen. Ik heb een kookplaat gekocht zonder Perilex stekker er aan. De stekker heb ik zojuist gekocht maar ik zit nu met de volgende puzzel. Een nieuwe fornuis, keramische kookplaat, of inductiekookplaat word meestal zonder perilex stekker geleverd i. Nu wil ik (omdat ik boven geen perilex aansluiting heb) de kabel doorknippen en hierop een gewone geaarde 2volt stekker plaatsen.


Ik hou dit toch zelf even als een tijdelijke oplossing want ik ga toch het en ander laten maken zodat er weer de oude perilex stekker op kan. Vandaag heb ik geprobeerd om de stekker aan te sluiten op mijn.

Ikea Inductie kookplaat aansluitenberichtennov 2014Mechanische afzuiging met perilex of RA stekker? Nu leek het me niet zo ver gezocht om dat op dat perilex stopcontact aan te. Edit: Waarom zet je niet een perilex stekker aan dat aldi plaatje? Kopp perilex stekker haaks wit voor het aansluiten van elektrische kookplaten, fornuizen, ovens en motoren. U kunt de perielx stekker en snoer bij een winkel kopen waar elektrische materialen verkocht worden.


Contactstoppen, Perilex steker, Perilex contactstop. Bestel de DELTAC Perilex-stekker nu bij Media Markt. Eerlijke prijzen, zo betaal je nooit te veel!


Deze heeft een normale stekker (2-pins) (kookplaat tapt max 34watt af). Nou heeft m'n kamertje ook een perilex stopcontact.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts