dinsdag 22 mei 2018

Sigg beker school

Yatra Outdoor en is niet de importeur van Sigg. Mijn kinderen hebben een fles van Sigg mee naar school, die lekt (hier). Toen ging ik op advies van iemand hier een Sigg beker halen bij .

De schoolbeker van Lana lekt dus niet met haar standaard dop! In het verleden heb ik ook gebruik gemaakt van Sigg flessen, maar daarvan . Sigg Drinkbekers koop je eenvoudig online bij bol. Sigg drinkbeker wat ik later wil worden (4l).

Sigg drinkbeker draak en ridder donkerblauw (4l) . Bestel de leukste SIGG flessen gemakkelijk online bij SinQel. SIGG heeft de leukste drinkbekers en flessen om mee te nemen naar school. Ach nee dat zal school dan ook wel niet hebben vanwege de afvalberg:). On topic: sigg bekers zijn trouwens wel écht lekvrij, goed te reinigen . Ik kwam uit bij de SIGG bekers, één besteld en beloofd om een product review te schrijven over de beker.


De drinkflessen van Sigg kennen we allemaal wel. Bekijk vergelijk het ruime assortiment Sigg bidons en profiteer van de. Hier gebruiken we ook de drinkbekers van SIGG, verkrijgbaar bij beversport.

Mijn zoontje neemt een plastic beker met cars mee naar school. De SIGG Kids drinkflessen hebben unieke afbeeldingen en zijn natuurlijk lekvrij. De leukste drinkbekers en drinkflessen voor Kids. Rvs flessen, rvs drinkflessen, rvs drinkbekers zijn verkrijgbaar in vele maten en soorten! De ideale drinkbeker voor school is natuurlijk een lekvrije schoolbeker.


Crocodile Creek brooddoos, beker en ice-pack. Verkrijgbaar bij De Kindervilla in diverse designs. Sigg en klean kanteen vind ik aan de prijzige kant, maar eventueel wel het.


EUR, Liesjes Speelgoe Categorie: Acties v. Met deze beker neem je veilig je drinken mee naar school of de club.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts