maandag 29 augustus 2016

Juliennesnijder dille en kamille

Juliennesnijder voor het in smalle reepjes snijden van bv. Roestvrij staal, geschikt voor de afwasmachine. Gisteren heb ik een juliennesnijder gekocht bij Dille Kamille.

Het is een soort dunschiller die groente niet in plakjes snijdt maar in hele dunne . Ik heb een juliennesnijder van Dille en Kamille om courgette pasta mee te maken. De Dille Kamille verkoopt voor een julienne rasp waarmee je ook . In de plaats van spaghetti van durum tarwe, gebruikte ik dus courgettes.

Bij Dille en Kamille gisteren een juliennesnijder gekocht. Mijn nieuwe speeltje, een juliennesnijder, heb ik gekocht op de markt in Frankrijk.

Hartvormig bakblik van dille kamille, nooit gebruikt en dus onbeschadigd. Omschrijving: - alligator groente, uien, julienne snijder - materiaal: kunststof - met . Levertijd: dag(en); Op voorraad: true; Verzendkosten: € 95. Op de markt in Rome zag ik een roze #juliennesnijder.


Swissmar Julienne Peeler: Great for zucchini noodles!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts