vrijdag 19 december 2014

Niet lekkende schoolbeker

Ik heb er net weggegooid (foutje met uitkoken van de doppen, kunnen ze niet tegen O.o ) en nu ik toch nieuwe moet kopen zou ik graag mijn . Kartonnen Pakjes met 2ml water ipv sap - Etenfeb 2016Gezocht niet-lekkende tuitbeker - Kinderenjuni 2013Meer resultaten van forum. Welke-schoolbeker-lekt-niet-Lekdichte-rvs-of-glazen-schoolbe.

Je wilt dat je kind zoveel mogelijk drinkt op school, dat je niet dagelijks een natte tas terugkrijgt, dat de . Drinkbeker en schoolbeker, gegarandeerd 1 lekvrij. Door speciaal autoseal-systeem lekt deze drinkbeker niet. Een ideale schoolbeker is prettig in gebruik, eenvoudig schoon te maken en liefst onverwoestbaar.

Overigens: een mepalbeker met draaideksel lekt niet mits je je drinken meteen opdrinkt en je dus niet een kind de beker half leeg laat drinken . Die dop mag niet in de vaatwasser dus ik spoel hem altijd af met heet water. Bij de vorige beker heb ik eens de ring . Welke zijn fijn, lekken niet en zijn ook geschikt voor kinderen met kleinere. Hier ook Mepal, ik heb nog nooit een lekkende beker gehad! Verder gegoogled en schoolbekers van het merk SIGG gevonden;. Ik zoek al tijden naar een niet lekkende beker, omdat zoonlief sinds dit . Welke lunchtrommel en beker hebben jullie kinderen?


Hoe vaak ik niet kids met lekkende bekers heb gehad.

Wanneer de Rosti Mepal schoolbeker lekt kunt u dit in de meeste. De beker is weer klaar voor gebruik en zou niet meer mogen lekken. Als uw schoolbeker lekt, zit in veel gevallen de veiligheidsstop in de deksel niet meer. Net op het moment dat ik dacht dat er geen niet-lekkende antilekbekers.


De gewone tuitbeker hoefde ik ook al snel niet meer te gebruiken, . Bidon dop lekt wel als de beker niet recht staat maar daarom zit er ook een gewone dop bij. Niets is vervelender dan wanneer je kind een natte tas krijgt door een lekkende drinkbeker. Met schoolbekers van Mepal is dat gelukkig niet . Bij het overblijven drinkt hij zijn melk niet op ( ik geef al een halve beker). Hij sluit blijkbaar ook zijn beker niet goed.


Hier vindt u het antwoord op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen of wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Maar na een paar keer gebruiken bleek de beker niet meer bestand te zijn tegen een duwtje van tafel of het heen en weer schudden met het . Deze vrolijke antilek drinkbeker van Mepal ziet er niet alleen leuk uit, maar is ook heel handig.


Nu kunnen jullie gezellig aan tafel zitten terwijl jullie kindje . Het beetje spa rood dat niet uit de beker was gelekt, was minder lauw geworden tijdens het fietsen dan de.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts