maandag 29 december 2014

Puntenslijper oogpotlood hema

Speciale puntenslijper met opvangreservoir om zowel oogpotloden als lippotloden van een vlijmscherpe punt te voorzien. Ik heb een heel fijn oogpotlood (HEMA), maar het is een crime om het te. Ik heb al diverse verschillende puntenslijpers gebruikt, maar het .

Puntenslijper-soresjuni 2013Heb ik mijn oogpotloodje verpest? Lavera Oogpotlood - Puntenslijper,rh:bol.

Een andere afbeelding meldenMeld de aanstootgevende afbeelding. De Lavera puntenslijper past perfect bij het oogpotlood en heeft een geïntegreerd staafje om de puntenslijper te reinigen. Puntenslijper van binnen schoonmaken met een wattenstaafje. Tot vandaag gebruikte ik een simpel dopje met daarin een klein slijpertje dat ik ook een keer bij een oogpotlood kreeg.


Bij de Hema want ik geloof echt niet dat een duurdere puntenslijper beter slijpt. En als je dan toch zoveel oogpotloden hebt, blijft er weinig geld . Het Hema wenkbrauwpotlood is favoriet bij vele beautybloggers en dat is. Mocht je toevallig de make-up puntenslijper van Hema gebruiken. Hema doet heel vaak de punten van wenkbrauw- en oogpotloden e.

Bij Action kocht ik namelijk deze supergoedkope oogpotloden, van het merk. Altijd een puntenslijper bij je wanneer je het potlood meeneemt. Ach, Hema en andere drogisterijen hebben ook wel bruine oogpotloodjes ;). CLINIQUE puntenslijper voor make-up NIEUW oogpotlood.


Fijn voor oogpotlood lippotlood en wenkbrauwpotlood. Loreal paris oogpotlood puntenslijper gratis verzending boven €6briefpost . Ik - Girlscene's Marjolein - testte een combinatie van een oogpotlood en. Nu bij Hema : Gratis thuisbezorging bij besteding vanaf € 50; Er even lekker tussenuit?


Catrice 0The World's Greytest Long Lasting Waterproof Oogpotlood. De pen heeft een een handig draaimechanisme en een puntenslijper aan het uiteinde. Bruine oogpotlood in een praktische draaipen zodat er geen puntenslijper nodig is om het uiteinde scherp . Ze zijn extra dik, zoals HEMA wel vaker oogpotloden heeft die dik zijn. Ik droeg voorheen altijd een oogpotlood van de HEMA en die vind ik nog steeds.


Het zijn dikke potloden die je als oogpotloo oogschaduw,.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts