woensdag 10 december 2014

Verhoging wasmachine praxis

In het geval van wateroverlast staat je machine zo op een veilige hoogte. Van antislipmatten tot overgangsrubbers voor wasmachines. Afbeelding van Sencys wasmachine verhoger met lade .

Ik wil graag mijn wasmachine en droger op een verhoging zetten. Nu weet ik dat je bij de praxis van die verhogers hebt maar die vind ik niet . Alles voor de wasmachine vind je bij Praxis, van verhogers en lekbakken tot waterstoppers en.

Aanbieding bij Praxis van dec 2016-jan 2017. Hierbij wil ik een klacht melden over Praxis : Wegens het gewicht van een normale wasmachine buigt de Praxis wasmachineverhoging met . Het grootste assortiment Wasmachine-accessoires online bij Media Markt of in. Informatie bij het kopen van een wasman wasmachine-verhoger lekbak.


Praxix heeft een verhoger staan met lade die me wel handig lijkt maar nu was ik toch echt. Mijn dilemma is namelijk dat de wasmachine in de douche staat en het een enorme vieze bbende.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts