dinsdag 17 februari 2015

Wasmachine aansluiten op kraan

Ik wil graag op de kraan van een fonteintje in de wc via een koppelstuk de vaatwasser op. Nu kunt u de wasmachine slang aansluiten op het fonteinkraantje. Nu zou ik graag toch mijn wasmachine willen aansluiten, is dit mogelijk op de normale kraan van mijn douche of wastafel?

Dat leek me wel een prima idee, maar hoe sluit ik een wasmachine aan op een normale kraan? Je wasmachine laten aansluiten kan je in principe makkelijk zelf. Tape de teflontape op de schroefdraad van de kraan.


Ik wil graag in mijn studentenflat een wasmachine aansluiten.

Nu is het probleem dat er geen wasmachinekraan aanwezig is. Wasmachine zonder aansluitingberichtenaug 2012Wasmachine en vaatwasser beide aansluiten op een. Waterkraantje voor wasmachineberichtenjuli 2006Meer resultaten van forum.


Zet het andere uiteinde van de leiding vervolgens op de kraan. Instructie movie voor het aansluiten van een wasmachine en wasdroger. Installatie van een vrijstaande wasmachine of vaatwasser. Kranen voor wateraanvoer in vele verschillende soorten en uitvoeringen zijn bij. Zou ik de wasmachine mogen aansluiten op de kraan die er nu al zit?


Heeft dit een negatief effect op de CV-ketel?

Hallo allemaal, is het verstandig om in mijn situatie (zie foto) de wasmachine aan te sluiten op de vulkraan voor de cv? Ik wil een wasmachine en vaatwasser aansluiten op kraan en afvoer. Ik heb gekocht een T-Stuk 40mm en een Y stuk om de slangen op . Mag ik tuinslang aansluiten op de wasmachine (max bar) om voor de water toevoer te zorgen.


Een gewone wasmachinekraan is gemaakt om de juiste slangen voor de. De gangbare maat van een wasmachinekraan met zwarte knop is ½ x ¾. Verwijder de oude teflontape uit de wateraansluiting en ontvet de . Uw wasmachine aansluiten aan de hand van een praktisch stappenplan. Daarbij moet het stopcontact minstens één meter van de kranen verwijderd zijn.


Het aansluiten van de wasmachine is niet moeilijk. Uitleg voor het bevestigen van trekschakelaar, waterslot, kraan en het aansluiten van de afvoer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts