maandag 17 oktober 2016

Anti lek beker hema

Na uren zoeken op internet, vergelijken en beoordelingen lezen, toch maar voor de HEMA-beker gegaan. Helaas een minder positieve ervaring met de (anti)knoeibeker. Handige drinkbeker zonder losse elementen om lekken tegen te gaan.

Erg fijne tuitbeker, let op geen antilekbeker maar een heuse ouderwetse tuitbeker. Zonde dat de hele beker vervangen moet worden als het rietje (te) vies is en niet. Ik ben op zoek naar een anti-lek beker die echt niet lekt. Ik heb er eentje van de hema, die kan ik zelf niet eens openmaken. Antilekbekerjuni 2015Anti-lek, anti-knoei en ander drinkgerei?


Welke beker voor dreumesaug 2012wat is een goede tuitbeker? Hier op die leeftijd een gewone open beker en hema rietjesbeker. Ik heb na het lezen van goede ervaringen de Hema anti-lek beker gekocht . Ik ben nu op zoek naar een (antilek) rietjes beker bijv maar welke is. Onze zoon drinkt sinds een poosje uit een rietjesbeker van de Hema. Munchkin 296ml 12m+ Miracle 360° Sippy Cup Roze Anti-Lek Beker 012096.


Hema heeft een een echte antilek beker, maar die is zo vreselijk antilek dat one kinderen er niks uit konden krijgen Smile Ik heb het antilek . We hebben en een HEMA en een Kruidvat hier dus ga vanmiddag even kijken.

Wie kan mij helpen aan een goede antilekbeker. Handig zijn ook de antilekbekers van de HEMA. Super beker die echt niet lekt, althans onze zoon heeft het silicone antilek gedeelte weten te slopen! Van links naar rechts: Avent Oefenbeker, Difrax antilek tuitbeker, Tuitbeker Nuby, Beker met rietje Hema, handgreepfles Difrax en als laatste . Ik ben begonnen met zón goedkoop ding van de hema.


De anti-lek beker van de Hema is bij ons favoriet. Knoeit nooit en mijn zoontje drinkt er makkelijk uit. Niks is zo vervelend als een lekkende drinkbeker. Overal plakkerige vlekken, maar met de anti-knoeibeker van de Hema gebeurt dat niet meer!


Ik gebruik momenteel de antilek van Nuby (makkelijk voor onderweg en vakantie), de tuitbeker van de Hema en een gewone beker met neus-uitsparing. Onze dochter drinkt goed uit de Hema rietjes beker, alleen deze lekken regelmatig. En als ze het 'dekseltje' opend spuit het drinken er .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts