woensdag 26 oktober 2016

Ontkalkingslampje senseo twist blijft branden

Na het ontkalken met originele ontkalkingspoeder van Senseo en doorlopen van juiste procedure blijft het ontkalkingslampje branden. Helaas, ontkalkingslampje blijft branden zonder te knipperen. Ook de Senseo Twist kan gereset worden wanneer het ledje ontkalken blijft branden of apparaat half.

Als jet ontkalkingslampje blijft knipperen, heb je vaak de . De Senseo Twist heeft een nagenoeg zelfde ontkalkingsprocedure. Als de aan-uitknop blijft branden kun je beginnen met de ontkalkingscyclus. Dat heb ik toen gedaan, maar het rode ontkalkingslampje bleef branden!

Hoe krijg ik het kalklampje uit op mijn Senseo apparaat, ik gebruik immers een waterontharder. Senseo apparaat toch het ontkalkingslampje branden. De Senseo blijft gewoon zijn werk doen, kalk indicator ledje of niet!


Hierbij wil ik een klacht melden over Philips : Senseo app ontkalkt met. Meld je aan of maak een account om meer van Senseo te zien op Facebook. Ondanks dat blijft het calc lampje branden. Senseo als calc lichtje blijft branden: Senseo uitzetten, knopje kopje seconden vast houden daarna stekker uit stopcontact trekken voor seconden maar .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts