dinsdag 17 juni 2014

Puntenslijper oogpotlood kruidvat

Deze handige puntenslijper heeft zijden: één voor dunne en één voor dikke potloden. Met de Essence Duo Puntenslijper maak je je lip-, oog- en . Geef bijvoorbeeld je oogpotlood of eyeliner een mooie punt met de Kruidvat Beauty Essentials Cosmetica Puntenslijper.

Je oog-, wenkbrauw- en lippotlood worden weer scherp door ze te slijpen met de Maybelline Puntenslijper. De 2-zijdige puntenslijper is geschikt voor zowel . Dat is NYC Dual Puntenslijper, de perfecte puntenslijper voor het slijpen van al je make-up potloden. Ik gebruik een wenkbrauwpotlood en een oogpotloo en het.

Ik heb zo'n dubbele puntenslijper bij het Kruidvat vandaan (Carice ofzo), was . De Lavera puntenslijper past perfect bij het oogpotlood en heeft een geïntegreerd staafje om de puntenslijper te reinigen. Tot vandaag gebruikte ik een simpel dopje met daarin een klein slijpertje dat ik ook een keer bij een oogpotlood kreeg. Catrice puntenslijper voor oogpotloden van het merk Catrice is beschikbaar voor de prijs van €1. Telkens vergat ik hem te kopen als ik in de Kruidvat stond.


Misschien herken je het van de witte kleur oogpotlood die vrouwen gebruiken. Mijn favoriete oogpotloden en oogschaduwsticks zijn die van Urban Decay. Essence heeft wél zo'n puntenslijper in het assortiment, excuus!


Geen gedoe met een puntenslijper, maar gewoon het pennetje een stukje omhoog.

Essence eyeliner kwast Essence puntenslijper Essence oogpotlood Was . Ik gebruik iedere dag oogpotlood om mijn ogen wat sprekender te. Het hoeft namelijk niet door een puntenslijper. Omdat ik eigenlijk alleen zwart oogpotlood gebruik heb ik de Black Fire aan een. Je kunt dit potlood gewoon slijpen met een make-up puntenslijper!


En wat slijpen betreft, daar heb je speciale puntenslijpers voor, liggen gewoon bij. En slijpen, dr zijn tog speciale puntenslijpers voor oogpotloden? Slimme en vrouwelijke producten die schoonheid vereenvoudigen.


Bourjois is onder andere de bedenker van de Coup de Théâtre mascara, de eerste mascara . Ogen Contour Clubbing Waterproof Metallic Shine Oogpotlood.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts