maandag 7 juli 2014

Aeg warmtepompdroger droogt niet goed

AEG warmtepompdroger T598repareren voor euro. Het bleek dat de lagers van de ventilator niet meer goed konden draaien door: ROEST! Mijn AEG T598wasdroger droogde ook niet meer zo snel, 23:aangezet en om 04:00 .

Toen was deze en de miele alleen nog maar te koop. Dan denk je toch een goede keuze te maken. Mijn Lavatherm warmtepompdroger 598droogt niet goed meer.


De verwarming doet het goe maar ik denk dat de luchtcirculatie niet werkt.

Dit is een warmtepomp droger, deze worden veel minder warm dan een gewone droger. Schoonmaken condensor AEG Lavatherm 55800. Whirlpool AWZ 2droogt niet goed meerberichtenfeb 2010AEG Lavatherm 577droogt niet goed.


Veel voorkomende storingen wasdrogers - Meo Lease B. Oorzaak: de aluminium condensorbak is vervuild en verstopt. Is het droogresultaat van uw AEG droger slecht? De droger zit niet goed in elkaar, produceert heel veel pluis en droogt de was. Onze AEG Lavatherm 555droogt niet meer goed.


Vaak moet je hem een keer of laten draaien voordat alles droog is.

Mijn droger wordt wel warm, maar de was wordt niet droog. Wij wilden dus graag een goede wasdroger die er heel wat draaien was doorheen kon droger. Ik begrijp niet wat die winkel met AEG moet bespreken. Een warmtepompdroger droogt altijd op een lage temperatuur, dus .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts