maandag 14 juli 2014

Whirlpool droger pluizenfilter lampje blijft branden

De droger geeft continu aan dat het pluizenfilter vol zit wat na grondig. Het lampje pluizenfilter vol blijft branden en de droger loopt wel, maar wordt niet. Ik heb een probleem met mijn condensdroger.

Het lampje pluizenfilter vol blijft branden en de droger loopt wel, maar wordt niet meer warm. Bauknecht condensdroger TRK66- piepend. Lampje reservoir legen blijft knipperenberichtendec 2009Wasdroger Whirlpool pluizenzeeflampjes blijven.


Heb een Whirlpooldroger Indiana A servicenr: 85312071.

Als ikde droger aanzet gaat het lampje van het pluizenfilter branden en verder . Als een wasdroger niet warm wordt, maar koud blijft is dit vaak een teken dat het. Graag het volledige lampjes patroon (welke branden en welke zijn uit.) Gelogd . Voor mij nooit geen whirlpool droger meer maar ook geen whirlpool. Pluizenfilter zit snel vol en als je pech hebt blijft het lampje branden ook na het . Wij hebben een whirlpool droger, jaar oud. Volgens is het goed mis als alle drie de lampjes branden. Ik heb een Miele, maar had steeds last dat de droger in storing schoot tijdens het drogen.


Hoi Mijn wasdroger Whirlpool Indiana A gaat na een tijdje al het pluizenfilter branden.

Ik heb hier een droger van Whirlpool, waarvan de lampjes knipperen. Wat zou dit probleem van de knipperende lampjes kunnen veroorzaken? Het controlle lampje pluizenzeef blijft branden! Wasdrogers zijn apparaten waarbij we op moeten passen.


Waneer de wasdroger aangeeft dat de pluizenzeef . Ik heb ruim jaar een condens droger van het merk Bauknecht. Mijn droger begint te piepen dat het waterreservoir vol, er zit vrijwel geen water in op dat. Maak je wasdroger regelmatig schoon zodat het pluizenfilter en de.


Sommige wasdrogers geven door middel van een lampje aan wanneer dit moet gebeuren. Op onze droger blijven alle storingslampjesbranden We hebben een whirpool awz 7460. Wat kan er dan kapot zijn of wat kunnen we doen? Merk: Whirlpool Atlanta A; Wat is het E-nummer van het apparaat?


U verbruikt minder energie met uw droger als de was in de wasmachine op een hogere klasse. Ook bij ons (W2521) bleven lampjes watertoe- en afvoer branden. Dichtdraaien pluizenfilter en schoonmaken zeefjes helpt niet.


Maar feit blijft dat water in lekbak probleem veroorzaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts