woensdag 30 juli 2014

Witte mokken action

Prachtige koffiemokken voor als er visite komt. We hebben veel verschillende mokken en bekers. Mooie grote witte mok met een inhoud van cl.

Vergelijk leuke mokken met tekst, bedrukte foto's, kleuren e. Deze pagina toont mok folder aanbieding bij Action - details. WMF koffiebeker wit voor koffiemachine WMF1. Daarna ongeveer min in een oven van 220gr.

Nog even over de sharpie mokken die niet werken: het werkt wel, alleen. In het Action kitje zit een mooie grote witte mok, verf, een kwastje en . Blokker heeft een ruim assortiment mokken en kopjes. Je hebt bij de Action ook mokken die goedkoper zijn, maar ik vond deze.


Je kan natuurlijk ook gekleurde mokken kopen, maar ik vind wit het . De DIY Diva toog naar Action en Xenos en ging porselein beschilderen! Ik koos voor uitsluitend blauwe verf, af en toe gemengd met witte . Je bent hier: Home DIY DIY: maak je eigen persoonlijke mok! Bij de Action kochten we voor €cent een paar witte koffiekopjes en een .

De mok is inderaad echt pinterest waardig, super leuk! Ik kocht karton en kaarten bij Zeeman en Action voor cent per stuk. Bij Action hadden ze geen effen witte mokken meer, maar bij Blokker . Ik heb vaak dingetjes die ik heb gekocht bij de Action met jullie gedeel maar het leek mij ook leuk om nieuwe artikelen die binnen zijn gekomen met. Cadeaushop, woonaccessoires en Geboortecadeaus.


Heel toevallig kwam ik een mok-setje tegen in de Action. Het setje bevat een witte mok, een penseel en verschillende kleuren verf: geel, . Koord aan de onderzijde met koordstoppers. Het pakket van de Action bevat een grote witte mok, een dun penseel en zes primaire verfkleuren. Het penseel is van goedkope kwaliteit: na een tijd gaan de .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts