dinsdag 29 juli 2014

Tijdschriftenrek xenos

Puhlmann Frame tijdschriftenrek (Afmetingen: 28×98×cm). Tijdschriftenrek Basic Naturel - 30x33xH42cm. Woonaccessoires - tijdschriftenrek xenos. Koop of Verkoop tijdschriftenrek op Marktplaats.


Blijf per e-mail op de hoogte van de nieuwste tijdschriftenrek , bij Xenos, met magazinehouder aanbiedingen middels het AanbiedingAlarm. Een oude ladder is naast functioneel ook super mooi om als tijdschriftenrek te gebruiken. Een tijdschriftenrek of boekenrek is erg handig om je boeken en tijdschriften in op te ruimen.


OxDenmarq Tijdschriftenrek Maggiz - H- Leer - Naturel. Deze buste's heb ik gezien bij Xenos voor zo'n €3-. Best-budget-buy; dit leuke rekje kost €1bij Xenos.


Tijdschriftenrek van dienbladen en gordijnstang. Op dit rek kunnen tijdschriften, foto's of woonaccessoires geplaatst worden. Het rek is grondig geschuurd en daarom vrijwel . Het inpakpapier en de versieringen heb ik bij de Hema en de Xenos gekocht. Op Eyoba zag ik dit super gave tijdschriftenrek in de kleur goud.


Bij Xenos vind je alles wat nét even anders is. Hema, Ikea en Xenos) die gelijk een opgeruimde look creëren,. Gebruik een tijdschriftenrek voor het bewaren van je deksels.


Ook als tijdschriftenrek doet hij t goed. Plaats de houten ladder tegen een muur en hang wat bewaarexemplaren over de treden. Deze bamboo ladder van de Xenos is de beste koop ever.


In de slaapkamer als kledingrek, in de woonkamer als tijdschriftenrek en zelfs in . Maar ze zijn zo multifunctioneel dat ik er nog maar een heb gekocht. Staat leuk bij m'n veldboeket in voorraadpot van Ikea. Op de afdeling met schilderijen van bijvoorbeeld IKEA, Xenos of Action belanden, is met mij. Tof is ie, erg leuk zo met dat tijdschriftenrek ook.


Mijn tijdschriftenrek (van de Hema) heb ik gebruikt om een boekenrek van te maken. Met het lampje (Xenos) erboven is het een knus geheel. Oh meiden heb toch wat leuks gekocht bij de xenos een doos in de vorm.


Dit idee voor een tijdschriftenrek kwam ik op Pinterest tegen, wil ik . Ook soortgelijke ladder gezien bij Xenos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts