maandag 10 november 2014

Dolce gusto klep vast

Leer hoe je op een gemakkelijke manier je Nescafé Dolce Gusto machine deblokkeert in simpele. Meld je aan of maak een account om meer van NESCAFÉ Dolce Gusto Nederland te zien op. Bart Lukassen aan NESCAFÉ Dolce Gusto Nederland.

Download hier gratis uw Krups kp 21dolce gusto black handleiding. Hij lekte alles via de achterwand en gisteren kreeg ik de klep niet meer. Ik sta nog niet ingeschreven bij Dolce Gusto.


Klik hier om naar het registratieproces te gaan.

Sinds maanden hebben wij een dolce gusto apparaat. Dolce Gusto Circulo lekt opeens al het water onder de machine. Het klepje waar je de dolce gusto capsules in dient te doen werkt niet meer: soms zit deze zodanig vast, dat ik em niet meer open of dicht krijg. Als dit is gebeurd krijg je de klep van de Senseo machine niet meer. Dit zit vast met een tie-rap (een bandje), snij dit bandje heeeel voorzichtig door zonder het . Ons project met NESCAFÉ Dolce Gusto gaat nu echt van start!


We krijgen de klep met geen mogelijkheid meer omhoog. Ik heb de retourdoos maar vast weggedaan want dit apparaat blijft bij mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts