donderdag 27 november 2014

Patroon gehaakt lopertje

Kerst tafelloper, gehaakt, catania, met patroon. Heel veel mogelijkheden met deze patroontjes! DROPS Kerst: gehaakte tafelloper van Cotton Viscose.

Hallo, ik zag ergens (maar kan het niet meer terugvinden) een patroon van een gehaakte tafelloper. Allemaal bloemetjes van allemaal kleurtjes die op de puntjes aan elkaar worden gehaakt. Een leuk patroon, waarbij je het kleed onder je . Een mooi patroon voor een tafelloper om zelf te haken.

Labels: crochet, gehaakt, gratis, haak, haakpatroon, haken, kleedje, maken, mooi, . Hieronder vindt u haakpatronen van verschillende soorten tafelkleden. Dit patroon is uit een tijdschrift geknipt. Haken: het samenhaken van de sterren in tafelloper in 0-.


Ga naar het origineel patroon DROPS Extra 0-988. Jaren geleden zag ik de moeder van mijn tante een lopertje haken. Pas een paar jaar geleden ben ik proberen te haken volgens patroon.


Gratis Nederlands haakpatroon van verschillende bloemen die je voor veel leuke haakprojecten. Gehaakte onderzetters voor bij het kleedje of het lopertje.

Ook een ander patroon van een rechte sjaal werd niet naar mijn zin. Toen bedacht ik dat ik best een nieuwe tafelloper nodig had. Versierd met een button met een gehaakt randje erom heen. Er moet natuurlijk wel een tafelkleedje of -loper bij.


Omslagdoeken gehaakt in ananassteek en granietsteek. Haak een mooie tafelloper met granny square motief. Wij hebben een ruime collectie kanten en gehaakte kleedjes, tafelkleden, vloerkleden.


Lekkere lang gordijn, je kunt het zelfs als tafelloper gebruiken. Patroon met bloemmmotief en loopt uit in een punt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts