dinsdag 11 november 2014

Welke microplane rasp

Hieronder lees je welke raspen ik inmiddels heb gekocht en waar ik deze voor gebruik. Al verschillende keren heb ik een rasp gekocht, verschillende varianten zoals met allerlei soorten gaatjes, een piramide . Tot deze review had ik nog nooit met een Microplane gewerkt.

Deze gourmet rasp gebruik je voor harde . Een goede rasp is echt je investering waard. Lees verder wat je er allemaal mee kan in de keuken. Microplane maakt al tientallen jaren raspen, maar begon pas in 19met het.

De vorm bepaalt namelijk wat het eindresultaat is en voor welk . Microplane raspen zijn afkomstig uit de houtindustrie. De schaven en raspen van Microplane zijn de scherpste voor in de keuken, ontstaan omdat een door een . Microplane raspen en schaven zijn ideale hulpmiddelen voor de kookliefhebber. De Microplane rasp is geschikt voor het schaven en raspen van alle groenten, . Microplane Professional Serie rasp medium ribbon. Ik ga akkoordZelf bepalen welke cookies worden geplaatst.


Microplane Raspen koop je eenvoudig online bij bol.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts