dinsdag 24 november 2015

Cupcake papiertjes ah

Cupcakes zijn behalve een heerlijke traktatie ook vaak prachtige kunstwerkjes. Leuk en simpel om te bakken, geweldig om te versieren! Helaas is dit het enige printje dat ze hebben bij Albert Heijn, dus ik zou.

Ik denk dat dit hele leuke papiertjes zijn voor lekkere cupcakes met . Wanneer je cupcakes maakt wil je natuurlijk dat de papiertjes er mooi. De Albert Heijn baking cups zijn niet moeilijk te vinden, bij AH liggen . Zit er in de cupcake mix ook van die papierenvormpjes waar mee je ze in de oven.

Zitten geen papiertjes bij maar die verkopen ze vaak wel los van dr. Iemand enig idee of ze ook kleurstof verkopen bij de ah wat ik . Getest door Gewoon Marieke – Gewoon Mariekegewoonmarieke. Afgelopen week was ik bij de Albert Heijn en toen viel mijn oog op een doosje. Mijn aandacht ging vooral naar de woorden “extra stevig papier”.


Passen goed in een normale cupcake-bakvorm. Albert Heijn (Pagina 1) - Bakken Vullen. Toevallig ook net papiertjes van een ander merk gebruikt, Sligro i. Na het fiasco van mijn vorige cupcakes heb ik de poured fondant.

Ik wilde natuurlijk ook deel uitmaken van deze hype en heb de bewuste papiertjes in huis. Die komt uit het bakschap van de Albert Heijn en heb ik ook in . Zoals jullie misschien al wisten zijn er bakspullen bij de Albert Heijn te koop. Cupcake vormpjes blijven toch echt het mooiste als je ze in een cupcake bakblik doet. Verdeel de papieren muffin vormpjes over de bakvorm en schep alle vormpjes vol tot net boven het midden. Als je je muffinvorm gebruikt zonder papiertjes kan je je taartjes.


Oetker zijn de beste basis voor cupcakes. De bakmixen zijn verkrijgbaar van basismix tot CupCakes Compleet . Benodigdheden: Ijshoorntjes (bijv. bij AH bij de koekjes). Je hebt geen cupcake-papiertjes nodig voor deze muffins. Neem een bakplaat met cupcake vormen en doe hier cupcake papiertjes in. Neem een muffinpan en verdeel muffin papiertjes over de vorm.


Ah wat jammer, dat kan gebeuren natuurlijk. Zo hoef je niet aan de papieren bakvormpjes te trekken en laten de papiertjes niet los. Dus ik wilde mijn gewone bosbessen met kruimellaag cupcakes maken en nu. Ik heb eens een serie half met papiertjes van AH en half met .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts