dinsdag 17 november 2015

Donkerbruin rood haar

Haarkleuringen voor het herfsttype: Accentueer je haarkleur met warme rode en koper tonen. Alle warme bruine kleuren zoals goudbruin, koperachtig goud of . Vastbesloten was ik, en zo gezeg zo gedaan. Ondek welk kleurtype jij bent en kies de juiste haarkleur : van asblond tot donkerbruin, van rood haar tot zwart haar. Chocolade bruin haar, gouden haarkleuren en rode haarkleuren laten je stralen.


Ook staan highlights erg mooi en kunnen warme tonen . Ik heb mijn haar een hele tijd geleden (in september) rood gekleurd.

Ik weet dat dit er erg moeilijk uit gaat, dat heb ik wel al gemerkt. Heb je donkerbruin of zwart haar en wil je je haar rood verven? Dan zal je je haar eerst moeten ontkleuren voor het beste resultaat. Zonder dit gen loopt haarkleur van blond via donkerblond en bruin . Ik heb érg donkerbruin haar en wil het nu rood.


Haar kleuren, van oud rood naar fris donkerbruin!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts