maandag 9 november 2015

Oven met pyrolyse of niet

Ik ben namelijk erg aan het twijfelen of ik een oven met pyrolyse functie moet nemen of niet. Is het echt zo dat je mbv die pyrolyse niet meer .

Hebben jullie ervaring met een pyrolyse oven? Roken doet de oven hier niet, maar poetsen is wel degelijk nodig. Pyrolyse-ovens bestaan al jaren: de eerste versie werd al in 1968.


Overigens zijn er ovens die niet helemaal in staat zijn om al het vuil te verbranden.

We denken een oven te kiezen met pyrolyse reiniging. Wij hebben nu een gewone niet zelfreinigende oven. Ik denk dat we onze oven nu intussen al ongeveer een jaar hebben.


Ik was die gewoon regelmatig eens uit, maar hetgeen erin gebakken zit krijg ik niet weg en . Pyrolyse ovens waren van oudsher altijd luxe inbouwovens. Ovens met pyrolysefunctie zijn niet alleen goedkoper . Een visbrander is niet alleen geschikt voor vispannen, maar ook voor grillpan en teppanyaki.

Een pyrolyse-oven reinigt nog grondiger en gemakkelijker. Fagor heeft een oven in haar assortiment welke zichzelf kan reinigen. Als je niet van het schoonmaken van de binnenkant van de oven houdt, is een oven met pyrolyse perfect voor jou!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts