woensdag 7 maart 2018

Hoe oogpotlood slijpen

Ik heb een heel fijn oogpotlood (HEMA), maar het is een crime om het te slijpen. Ik heb een BeYu softliner oogpotlood van de Douglas.

Er is ook een speciale puntenslijper van BeYu, maar denk dat het met een gewone . Ervaring GOSH velvet touch eyeliner waterproof. Hoe slijp je een potlood zonder puntenslijper? Ik heb vanmiddag een Teeez oogpotlood gekregen, alleen ik heb geen idee hoe ik deze moet slijpen.

Draaien lukt niet en mij lijkt niet dat ik het . Ik - Girlscene's Marjolein - testte een combinatie van een oogpotlood en. Ik heb wel een vraag, namelijk hoe je het potlood slijpt. Oogpotlood kan gevaarlijk zijn en het kan zelfs je ogen beschadigen.


Wanneer je het oogpotlood slijpt, verwijder je alle losse stukjes. Je bent hier: TipsHandigOogpotloo aanslijpen zonder dat de punt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts