woensdag 28 maart 2018

Thee for one xenos

Deze tea for one set is een speciaal cadeautje voor je moeder. Maak indruk tijdens het theebezoek door overheerlijke thee te serveren uit deze Birdy tea-for-one set. Dit stijlvolle tea for one setje met 'Time for tea-decor' bestaat uit een theepot met deksel een een theemok. Even een momentje voor jezelf is niet compleet zonder een lekkere kop koffie of thee.


Thee serveren in stijl met deze Cleo-Martha theepot van Xenos. Met deze theekan sla je de plank niet mis. Nederlandse winkels overzichtelijk op een rij, waardoor u eenvoudig kunt vergelijken en .

Maar als je kop thee wil zetten, dan zet je dat toch gewoon direct in de kop? Berichten over tea for one geschreven door Kayleigh. De mok komt van de Xenos en is net als de Blond mokken lekker groot. Dit mooie theepotje is speciaal geschikt voor persoon en inclusief een kop en schotel.


De bloemetjes geven het een vrolijke en gezellige uitstraling. Deze pagina toont servies, theepot folder aanbieding bij Xenos - details. CosyTrendy Kobe Tea for One Theepot - 0. Creëer thuis een ware theeceremonie met de keramiek of… Meer. Met deze Bredemeijer Bella Ronde dubbelwandige theepot creëert iedereen zijn eigen . Toon shop aanbiedingen Lees de shop reviews. Bredemeijer Tea for One Portofino theeset.


Georg Jensen Tea With Georg Serveren Theepot Rvs Glanzend Liter. Bredemeijer Minuet Santhee Theepot L. Unfortunately we are out of teabags, but I found this great tea mug at Xenos. De covers zijn one-size fits all en er is keuze uit de kleuren roze, zwart en blauw. Ook heb ik vorige week leuke nieuwe dingen bij Xenos gescoord. Ik begin met iets wat ik altijd bij Dille en Kamille meeneethee.


De reden waarom ik naar de Xenos ging was omdat ik potjes wilde om mijn thee van de Tea Bar in te.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts