woensdag 21 december 2016

Bonbonvorm action

Hier vindt u een selectie van ons ruime aanbod chocolade koek. Doe inspiratie op en maak een lijstje voor in de winkel. Je bakt voortaan heerlijke lekkernijen met de cakevormen, taartvormen en andere bakvormen van Xenos.

Gezonde bonbons met goji\u0026;s, noten of kokos - I Love Health,rh:ilovehealth. Hoe behandel ik mijn siliconen bonbonvormen? Joëlle maakt bonbons voor Valentijnsdag - Huis Van Belle,rh:huisvanbelle.


Een andere afbeelding meldenMeld de aanstootgevende afbeelding.

Ik zat te twijfelen of ik deze Action shoplog wel moest posten, want het zijn nou niet echt übergeweldige dingen die ik heb gekocht. Voor bonbons heb ik voor euro vormen gevonden bij de Action. Bonbonvormen kunnen schoon zijn na het lossen van de bonbons.


Vandaar dat mijn 2e poging met de silliconen bonbonvorm van de Action was (maar €-). Geen wachttijd en qua portie echt perfect. Giet de chocolade in de bonbonvorm, totdat alle vakjes helemaal . Ik heb deze bonbon vorm gekocht bij de Action.


Giet nu voorzichtig elk vormpje vol met de chocolade. Zet minimaal een half uur in de vriezer, .

Zoetehoek - 20- Hoogstraat - 0182-502005. Veel gestelde vragen en antwoorden over chocolade en bonbons maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts