vrijdag 16 december 2016

Courgette spaghetti snijder

Blokker heeft regelmatig goede en goedkope spiraalsnijders in de aanbieding. De GEFU Spirelli Spiraalsnijder (courgette spaghetti snijder) is gemaakt van .

Op zoek naar goedkope handige spiraalsnijders Vergelijk een ruim assortiment spiraalsnijders van de beste merken online vol aanbiedingen! Met deze spiraalsnijder tovert u in een handomdraai eindeloze julienne-stroken van. Is heel fijn om Courgette spaghetti mee te maken en ook wortel slierten.


Spiraalsnijder, spaghetti vervangen door courgette.

Na een tijd lang zoeken heb ik hier eindelijk gevonden wat ik zocht! De eerste keer dat ik van een spiraalsnijder of julliennesnijder hoorde, was in een. Uiteraard kun je voor een spiraalsnijder ook bij Blokker terecht. Let erop dat ook deze snijder een schaafsel produceert in plaats van spaghetti- of pastaslierten. Misschien je ook wel van die leuke salade recepten met courgette en vraag je je af hoe doe je dat?


Met een zogenaamde spiraalsnijder kun je makkelijk . Maak de mooiste spiralen van wortels, courgette en meer Met deze spiraalsni. Maak nu spaghetti van groente met de Veggie Magic spiraalsnijder van JML.

Ideaal voor courgette, pompoen, wortel, komkommer en aardappel. Ik heb een juliennesnijder van Dille en Kamille om courgette pasta mee te maken. Is dat eigenlijk lekker, die courgettespaghetti? Om deze te kunnen maken gebruikte ik eerst een spiraalsnijder. Van gefu spirelli kun je gemakkelijk slierten van.


Op foodblogs kwam ik vaak een gezond gerecht tegen met courgette, namelijk courgette-spaghetti. Ik kwam het zóóó vaak tegen dat ik er wel . Totdat ik voor het Geniale Groentenboek een recept met – je raadt het al – courgette pasta moest maken. Ik heb geen spiralizer (spiraalsnijder) . Maak gezonde groentespaghetti, decoratie en salade van wortel, courgette of pastinaak. Maar hoe maak je nou spaghetti van courgette?


Het kan met een julienne-snijder, maar het handigste is het met een spiraalsnijder. Zeg nou zelf, spaghetti van wortel of courgette is toch ook geniaal? Collages7En ik kondigde het al aan: jij kunt zo'n toffe Gefu spiraalsnijder . Super gezonde spaghetti die je maakt met een spiraalsnijder.


Vegettini: Gezonde Spaghetti maken met Courgette!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts