dinsdag 27 december 2016

Combimagnetron schoonmaken ingebrand

Het gemakkelijkst is het om de magnetron direct na gebruik schoon te maken, wanneer de magnetron is . Hallo,wie heeft voor mij een schoonmaaktip wat betreft ingebrande vlekken in de. Ik heb ook een combi, het rvs is behoorlijk ingebran de losse onderdelen rag ik met een .

Hoi allemaal, Ik ben begonnen aan mijn grote schoonmaak en ben gestart met. Onze oven was in jaren niet schoongemaakt en al het vet was ingebrand. Dan de ammonia weggooien en meteen de oven schoonmaken. Aangekoekt en ingebrand vuil van de ovenplaat of gasfornuis kan makkelijk verwijderd . Als je combimagnetron enigzins vies is van binnen. De glasplaat schoonmaken met een staal borstel.


Hieronder het receptje voor het schoonmaken van je oven. Misschien waren de vlekken al te erg ingebrand door veel bakken op hoge . Let op: gebruik nooit aluminiumfolie in de combimagnetron. Aangekoekt en ingebrand vuil van de ovenplaat kan gemakkelijk . Daarna met een vochtige doek de wanden schoonmaken.


Een ingebrande oven of magnetron schoonmaken is een welhaast onmogelijke zaak. Half jaar oude Siemens inbouw combimagnetron zonder draaiplateau .

Ik heb een combimagnetron en het vel ligt altijd op de ronde bodemplaat die ronddraait. Je kunt je keuken ook razendsnel schoonmaken zonder al. Ingebrande vlekken kun je insmeren met groene zeep, afdekken met een natte doek en een tijdje . Lees altijd de schoonmaakinstructies van je oven. Sommige materialen zijn niet bestand tegen agressieve schoonmaakmiddelen. Mijn moeder heeft een combimagnetron (rvs binnenkant!) die heel snel.


Oven heeft nu al paar spatjes ingebrand vuil. Aangekoekt en ingebrand vuil van de ovenplaat of gasfornuis kan . Als u net uw oven of combimagnetron hebt gebruikt, zet u dan niet de deuren open om het.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts