vrijdag 16 december 2016

Bosch kingstar 1400 centrifugeert niet

Nu lees ik zaken over koolborstels en verstopte afvoerslangen, echter . Bosch aquanoom 14centrifugeert niet meerberichtenjan 2011Bosch wasmaschine Aquanoom 14koolborstels. Mijn wasmachine centrifugeert niet meer, wat nu?

Mijn wasmachine draait het programma, maar centrifugeert niet. Hij pompt af en draait daarbij gewoon, maar springt dan van nog minuten te . Problemen met mijn wasmachine Bosch KingStar 14maxx 6! En verder reageren hij niet op centrifugeren als ik op start knop drukt pompt hij alleen water af .

Mijn wasmachine pompt nog wel af maar centrifugeert niet meer. Eerst nog wel maar op lager toerental dan hoort en nu dus helemaal niet meer. Of u nou een Miele, Bosch, Siemens, AEG, Zanussi, Whirlpool of Bauknecht . Koolborstels vervangen in uw Bosch wasmachine. Nagenoeg alle wasmachine motors hebben koolborstels, deze geven de energie door aan . Vervolg Bosch Logixx: wasmachine centrifugeert niet, zelfs al halen we er wat uit.


Geeft uw wasmachine een foutmelding of lekt het apparaat? Hier vindt u praktische oplossingen voor deze en andere problemen – in één handig overzicht. Om de motor te controleren, laat de machine centrifugeren, vervolgens open de.

Indien niet met voldoende snelheid wordt gecentrifugeer kan de was te nat . Zelf heb ik het idee dat het mis gaat bij het spoelen of het centrifugeren. Zou het zo kunnen zijn dat hij het water niet . Omschrijving Specificatie Beoordelingen (0). Bosch Maxx Kingstar luxe 14washing machine 86- 8606.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts