donderdag 13 augustus 2015

Keramische kookplaat 1 pit kapot

Heb nu een probleem met keramische kookplaat, één pit van de doet het niet. Keramische kookplaat doet het niet of is kapot? Is jouw keramische kookplaat kapot of werkt deze niet meer?

Doet de pit van jouw inductiekookplaat het niet? Ik had sinds ongeveer jaar een keramische kookplaat in de schuur staan. Ik heb in deze groep een hoop berichten gelezen over de uitvoering van de stroomvoorziening van kookplaten en begrijp nu dat een . Sinds kort valt van onze keramische kookplaat van de 4.

Heb je het fenomeen met al je pannen of slechts met 1? Een dubbele inductie kookplaat met directe warmte en automatische uitschakeling. Alleen voor inductie pannen te gebruiken. Van mijn keramische kookplaat doet van de pitten het niet.


Ik heb geen handleiding en ik kan op internet niet goed terugvinden wat voor . U kiest steeds het antwoord dat bij uw probleem past.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts