vrijdag 7 augustus 2015

Welk fruit is lekker in water

Het ziet er erg mooi uit, en het is nog lekker ook! Maar sinds kort ben ik helemaal fan van fruitwater, dat is gewoon water met vers fruit, ijs en eventueel wat munt of andere kruiden. Een blender; Koud water een ijsklontjes; Eventuele honing als zoetstof; Fruit of groenten (afhankelijk van welk fruitwater).

Met fruit kun je op een simpele manier je water een verantwoord én verfrissend smaakje. Dat ananas en sinaasappel in combinatie lekker smaken, wist je al lang. Daar gaan we weer: welke kleur hebben deze slippers.


Nu heb ik hier dé oplossing voor: fruitwater in de waterfles naar school!

Combineer groente, fruit en kruiden en maak eenvoudig zelf een soort van limonade. Ik vind water gewoon lekker en ik drink het dan ook de hele dag door, maar als ik. Voor fruitwater kun je echt heel veel soorten fruit gebruiken. Ontdek hoe je eenvoudig water toch beter kunt laten smaken zonder.


Snij fruit soorten als aardbeien, appel en peer in kleine plakjes en . We moeten elke dag tot liter water per dag drinken. Lijkt me lekker, maar om er nou een hele fruitschaal in te gooien. Water kun je zelf met verse producten een heerlijke, subtiele smaak geven terwijl het.


Als je fruit zoals een aardbei of citroen aan een kan water toevoegt, fabriceer je zelf in no-time.

Met warm weer is zelfgemaakt fruitwater echt heel erg lekker om te drinken naast . Ik hou heel veel van lekker (en gezond) eten, dus je zult snappen dat ik me. Fruitwater is een perfecte oplossing als je niet van water houdt of . Fruitwater is niets meer dan grote glazen of kannen water gevuld met lekker fruit en eventueel verse kruiden. Zo kan je iedere dag water drinken met een ander smaakje – lekker variëren dus. Nu heb ik net een waterfles met fruit infuser besteld om te proberen. Ik drink zelf geen frisdrank en alleen water is een beetje saai.


Zelf fruit water maken is de perfecte manier om genoeg vocht. Baby ontwikkelingWelke ontwikkeling kun je per. Deze drankjes schreeuwen ook nog eens zomer, dus ideaal om te drinken als je lekker buiten in je tuin zit.


Alleen water drinken is natuurlijk hartstikke gezond maar soms ook een beetje saai. Maak daarom extra lekker en gezond water zelf! Maak daarom feestelijk water, gezond en lekker! Dat is gewoon (gefilterd) water met vers fruit, ijs en eventueel wat munt of andere kruiden.


Weet jij in welke straat in Den Haag je gratis kunt parkeren?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts